Uvjeti korištenja
1. Usluga
Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe, cijene, posebne akcije i pogodnosti, načini plaćanja i dostave vrijede u trenutku zaključenja narudžbe. U sve cijene je uračunat PDV. Zadržavamo pravo izmjene cijena, osim ako je navedeno suprotno (u slučaju posebnih ponuda i popusta). U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, o tome će Vas odmah obavijestiti prodajni agenti iz salona u Zagrebu.
SpinaliS stolica će Vam biti dostavljem u max. roku 7-14 dana od potvrđene narudžbe/plaćanja ponude, ako je proizvod trenutno nedostupan ili ga je potrebno dodatno naručiti, o tome će Vas na vrijeme obavijestiti.
Proizvode SpinaliS možete naručiti i putem e pošte. Cijena proizvoda u koju je uključen iznos PDV-a.i Trošak poštarine vam je gratis. Proizvode, ovisno o cijeni, možete platiti do 12 rata u salonu Diners, Zaba i RBA kartice. Sve ostalo jednokratno plaćanje.
Nakon zaprimljene narudžbe, kontaktirat će Vas prodajni agent koji će provjeriti Vaše podatke i naručeni proizvod te zaključiti narudžbu.
Ukoliko niste sigurni kako izvršiti kupnju, slobodno nas nazovite na telefonski broj 01 410 16 19 ili mail zagreb@spinalis.org i pomoći ćemo Vam.
Za SpinaliS stolice Vam nudimo 30-dnevno” GARANCIJO DOBRE KUPOVINE”. Ukoliko želite vratiti proizvod, to možete učiniti u roku 30 dana od dana primitka proizvoda. Molimo Vas da nas prije povrata nazovete na broj telefona 01/ 410 16 19 ili pišite na mail zagreb@spinalis.org kako bismo Vam objasnili postupak vraćanja proizvoda.
Proizvode možete platiti do 12 obroka.
2. Podaci o isporuci
Dostava proizvoda se ne naplaćuje. Dostavljamo putom GLS transporta. Ako proizvod imamo na zalihama, dobit ćete ga u roku do 3 dana od dana zaključene i plaćene narudžbe. Ukoliko Vam zbog neplaniranih okolnosti naručeni proizvod ne možemo isporučiti u navedenom vremenu, kontaktirat će Vas prodajni agent.
Naručeni proizvod plaćate po predračunu, ili kreditnom karticom u trenutku zaključenja narudžbe u salonu SpinaliS, Ilica 191D, 10000 Zagreb, ovisno o Vašem izboru i u dogovoru s agentom koji će Vas kontaktirati u vezi potvrde narudžbe.
3. Uvjeti plaćanja
Proizvode SpinaliS možete platiti kreditnom karticom ili avansom na račun otvoren kod Raiffeisenbank Austrija d.d..
Načini plaćanja:
1. Plaćanje po ponudi/ avans
2. Plaćanje na rate
3. Online plaćanje kreditnom karticom
Ergonomija d.o.o. koristi Monri WSPay za online plaćanja.
Monri WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. Monri WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji Monri WSPay ima. Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Proizvode je moguće kupiti uz plaćanje do 12 rata. Plaćanje na rate je moguće preko kreditnih kartica Diners, svih karticam Zagrebačke banke, RBA 6 rata bez kamata.
Kupci s MasterCard i Visa karticom te kupci s karticama koje su izdane izvan Hrvatske, imaju mogućnost plaćanja jednom ratom bez obzira na iznos.
4. Povrat proizvoda, GARANCIJA DOBRE KUPOVINE “SPINALIS”.
Ukoliko niste zadovoljni naručenim proizvodom SpinaliS stolice, imate ga pravo vratiti uzpredočenje računa i jamstvenog lista. Povrat novca u visini vrijednosti proizvoda izvršit ćemo Vam u roku 30 dana od dana primitka proizvoda poštanskom uputnicom na Vašu kućnu adresu.
Proizvodi koje vraćate, moraju pri povratu biti potpuno neoštećeni i u nepromijenjenoj količini, te u originalnoj ambalaži.
Možete ga poslati poštom na adresu ERGONOMIJA D.O.O. Ilica 191D, 10 000 Zagreb, ponedjeljak–petak od 9-17 h ili subotom i nedjelja zatvoreno. Ukoliko proizvod šaljete poštom, poslat ćete ga na svoj trošak.
Važna napomena: Ako želite reklamirati, zamijeniti ili vratiti proizvod, uz njega obavezno morate imati račun.
Za sve dodatne informacije možete nazvati naš broj: 01/410 16 19, nas kontaktirajte na mail zagreb@spinalis.org ili nas posjetite na adresi: Ilica 191 D, 10 000 Zagreb.
Posebnom regulativom Europske unije, diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ORS platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na navedenom linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
S obzirom da Ergonomija d.o.o. ima uspostavljen učinkovit sustav rješavanja pritužbi, u skladu s odredbama Zakona o izvanparničnom rješavanju potrošačkih sporova, Ergonomija d.o.o. ne priznaje nijednog pružatelja van sudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkih sporova
5. Reklamacija proizvoda
Proizvod ne možete zamijeniti ako je na njemu došlo do oštećenja i promjena koje su posljedica nepravilnog korištenja i nepostupanja u skladu s uputama za upotrebu. Ukoliko proizvod želite reklamirati, možete ga poslati poštomil i ga možete osobno odnijet na adresu: ERGONOMIJA d.o.o.,Ilica 191 D, 10000 Zagreb.